تعمیر ساید بای ساید ال جی LG

تعمیر ساید بای ساید ال جی LG

تعمیر ساید بای ساید ال جی LG، یکی از خدمات اختصاصی این مجموعه می باشد که مثل دیگر برندهای ساید بای ساید نیازمند تخصص است. ال جی LG یکی از به نام ترین و مشهورترین کمپانی های لوازم خانگی کره جنوبی با قدمتی 68 ساله است که به کشورهای مختلفی از جمله ایران، محصولات خود را عرضه می کند.

این برند همیشه در رقابت با دیگر برندهای کره ای مانند سامسونگ بوده است. تعمیرکاری که تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی LG را در این مرکز انجام می دهد دوره های تعمیر انواع مدل های ساید بای ساید ال جی LG را گذرانده است و به خوبی با ساختار و عملکرد این محصول آشنایی دارد.

عیب های شایعی که دارندگان ساید بای ساید ال جی LG ممکن است در دستگاه خود مشاهده کنند شامل این موردها می شود: مشکلاتی در باز و بسته شدن درب های ساید، مانند باز ماندن آن¬ها، لرزش بی دلیل ساید بای ساید ال جی LG و هرگونه صدای غیر عادی، بو گرفتن مواد غذایی در یخچال و کار نکردن فیلتر تهویه، از کار افتادن و مسدود شدن یا شکستن قطعات در آبسرد کن یا یخساز، مخدوش شدن یا پاره شدن لاستیک های دور درب های ساید بای ساید و …

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر در این مرکز

• تعمیر ساید بای ساید ال جی LG در محل مورد نظر متقاضی و بدون جابجایی انجام می گیرد. دیگر همه به زحمات حمل و انتقال ساید بای ساید از جایی به جای دیگر، آشنا هستند و اهمیت ضربه نخوردن به بدنه کار در طول جابجایی که عموما از جنس ورقه های استیل ضد زنگ می باشد.

• دریافت خدمات از این مرکز تعمیر مقرون به صرفه می باشد، زیرا اولویت تمام تعمیرکاران و تکنسین های ما، کاهش هزینه ها و تعمیر قطعات خراب مخدوش به جای تعویض آن ها است مگر آنکه قطعه به دلایلی مانند خرد شدن یا سوختن غیر قابل بازیابی باشد.

• اعزام نیرو و تعمیرکار توسط این مرکز به محل مورد نظر متقاضی، بدون فوت وقت و با شتاب صورت می گیرد. از آن جایی که یخچال وسیله ای حیاتی در هر آشپزخانه ای است، اتلاف وقت می تواند باعث از دست رفتن و خرابی مواد غذایی شود.

• تمامی امور تعمیر و سرویس در این مرکز توسط تعمیرکاران با سابقه و حاذق صورت می گیرد که تمامی دوره های مورد نیاز جهت تعمیر ساید بای ساید ال جی LG را سپری کرده اند.

68365 021