عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی، باید زیر نظر کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و خبره که دوره های عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را به صورت اختصاصی گذرانده اند، انجام گیرد. ماشین ظرفشویی ال جی مانند انواع دیگر، به دلیل مصرف روتین و مکرر و ارتباط با آب و مواد شوینده و آلودگی و چربی، بیشتر از دیگر لوازم خانگی ممکن است نیاز به مراقبت و سرویس داشته باشد. عیب یابی درست و اصولی احتمال خرابی و از کار افتادن ماشین ظرفشویی ال جی را تا میزان زیادی کاهش می دهد.

برخی از مواردی که به صورت رایج توسط تعمیرکاران این مرکز عیب یابی می شوند

• آب هنگام روشن شدن ماشین ظرفشویی ال جی و شستن ظرف ها گرم نمی شود و چربی ها به درستی پاک نمی شوند که در این مواقع هیتر ماشین ظرفشویی ال جی باید عیب یابی و تعمیر گردد.

• شکستن و خراب شدن و قفل شدن درب ماشین ظرفشویی ال جی که دریچه و قطعات آن باید عیب یابی و سپس تعمیر گردد.

• زدودن رسوبات و جرم های ماشین ظرفشویی ال جی و تمییز کردن فیلترها.

• محفظه ای که در آن شوینده ریخته می شود دچار شکستگی یا رسوب یا نقص شود که بعد از عیب یابی این مخزن نیر باید تعمیر یا تعویض گردد.

• آب در مخزن جمع می شود و به موقع و پس از اتمام کار تخلیه نمی شود که در این موارد، پمپ تخلیه باید عیب یابی و تعمیر گردد.

• ظرف ها بیش از حد طبیعی گرما می بینند یا هیتر و گرم کننده زودتر از زمان مورد نیاز خاموش می شود که در این موارد باید ترموستات ماشین ظرفشویی و موارد از این دست که با بررسی کارشناسی و دقیق تکنسین، عیب یابی و تعمیر می شوند.

و موارد بسیار دیگری که توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب عیب یابی و تعمیر می گردند. شخص استفاده کننده از ماشین ظرفشویی ال جی باید در مواجهه با هر گونه علائمی مانند صداهای زائد و نامتعارف از سوی ماشین ظرفشویی ال جی، لرزش بی دلیل و اضافی ماشین ظرفشویی ال جی، ماندن لکه های چربی و غذا یا برفک های شوینده بر روی ظرف ها، هر گونه نشتی و آب ریزش از ماشین ظرفشویی ال جی، ایراد در باز و بسته شدن و قفل شدن درب ماشین ظرفشویی ال جی، خشک نشدن ظرف ها، جمع شدگی آب درون مخزن و عدم تخلیه، زیاد شدن بی دلیل زمان شستشوی ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی ال جی و مواردی دیگر با مرکز تعمیرات تماس بگیرند.

68365 021