تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG، بهتر است که توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی انجام گردد تا از تکنسین های متخصص برند ال جی LG بهره گرفته شود. به دلیل میزان انبوه عرضه و استفاده از لوازم خانگی ال جی LG در ایران، تعمیرکاران دوره دیده ای نیز به صورت ویژه به عیب یابی و مرتفع کردن عیوب لوازم خانگی ال جی LG می پردازند.

چند مشکل رایج در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG

• جمع شدن آب در محفظه ماشین لباسشویی و عدم تخلیه آن: این ایراد می تواند چندین دلیل داشته باشد. در بیشتر موارد خرابی و اشکال در پمپ تخلیه باعث خالی نشدن آب درون دیگ می شود که باید تعمیر گردد. هر گونه مسدود شدگی، پاره شدگی، پیچ خوردگی در شلنگ تخلیه نیز می تواند باعث آب جمع شدگی در دیگ ماشین لباسشویی ال جی LG شود.

• لرزش غیرطبیعی و شدید ماشین لباسشویی ال جی LG: این مشکل نیز می تواند چند عامل پدیدآورنده داشته باشد. شایع ترین دلیل می تواند تراز نبودن ماشین لباسشویی ال جی LG باشد. خرد شدن یا کج شدن پایه های زیر ماشین لباسشویی ال جی LG نیز می تواند دلیل به هم خوردن تراز باشد. یکی دیگر از علل شایع، خرابی کمک فنرها می باشد که نیاز به تعمیر دارند. باید بدانید کمک فنرها عمر خود را دارند و پس از مدتی فرسوده می شوند و باید تعویض گردند.

• ماشین لباسشویی ال جی LG روشن می شود ولی کار نمی کند: اول از همه ممکن است ایراد در درب ماشین لباسشویی ال جی LG باشد. بسته شدن درب میکروسوئیچ را درگیر کرده و ماشین لباسشویی ال جی LG شروع به کار می کند. در این زمان درب نیاز به تعمیر دارد. یا ممکن است خود میکروسوئیچ نیاز به تعمیر داشته باشد. وجود عیب در دگمه شروع ماشین لباسشویی و یا برد ماشین لباسشویی ال جی LG نیز می تواند عمل این مشکل باشد.

با دیدن هر کدام این مشکل ها و ایرادهای دیگر مانند سروصدای بیش از حد، خشک نشدن لباس ها یا بو گرفتنشان، وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی ال جی LG، تخلیه نشدن مواد شوینده از مخزن مربوطه، شکستگی درب ماشین لباسشویی ال جی LG و … با همکاران ما در پشتیبانی مرکز تعمیرات تماس حاصل بفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت تعمیرکاران زبده و باتجربه به محل مورد نظرتان مراجعه و لباسشویی شما را تعمیر کنند.

68365 021