تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی، یکی از پر درخواست ترین خدمات ثبت شده برای محصولات ال جی است. بی تردید یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی ال جی، ماشین لباسشویی آن است. شرکت ال جی در رقابت با دیگر برندهای پرفروش، مدام تکنولوژی های پیشرفته و جدیدی در جهت بهبود عملکرد لباسشویی و خشک کن های خود به آن ها می افزاید و رضایت مشتریانش را جلب می کند.

ولی از این نکته نباید قافل شد که ماشین لباسشویی یکی از پرکارترین لوازم خانگی است و در نتیجه مراقبت بیشتری را نیز می طلبد. ماشین لباسشویی ال جی مانند برندهای دیگر، نیاز به رسوب زدایی و سرویس مرتب دارد. شیرآلات و مخزن ها باید چک و نظافت شوند. مخزن مواد شوینده اگر نظافت و سرویس نشود دچار مشکل در تخلیه می شود. سرویس ماشین لباسشویی امری تخصصی است که بهتر است توسط تعمیرکار متخصص لوازم خانگی ال جی انجام گیرد. با سرویس به موقع ماشین لباسشویی ال جی از بوجود آمدن سوانح و اتفاقات غیر قابل پیش بینی جلوگیری کنید.

در مدل های جدیدتر ماشین لباسشویی ال جی برای رفاه حال استفاده کنندگان از لباسشویی ال جی، مانیتورهایی بر روی آن وجود دارد که در صورت بروز اشکال و ایراد در ماشین لباسشویی، شماره خطای مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. این شماره خطا مشخص می کند که اشکال در کار کدام بخش از ماشین لباسشویی می باشد. ممکن است یک خطا چند بخش از ماشین لباسشویی ال جی را درگیر کرده باشد.

تکنسین ها و تعمیرکاران ما در این مرکز، در صورت تماس و ثبت درخواست، در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت، به محل مورد نظر متقاضی مراجعه می کنند، مشکل به وجود آمده در ماشین لباسشویی ال جی را ارزیابی می کنند و بعد از تفهیم شفاف و واضح مشکل و راه رفع آن و هزینه های جانبی مربوطه، برای متقاضی در صورت موافقت وی، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می کنند.

تمام مشکلات ماشین لباسشویی ال جی از قبیل آب ریزش و نشتی، لرزیدن غیر عادی، سروصدای بیش از حد، قطع و وصل برق و خاموش و روشن شدن ماشین لباسشویی، خشک نکردن لباس ها، آب جمع شدگی در مخزن و نچرخیدن محفظه لباس ها، رفع تمام خطاها و ارورهای نمایشگر و… توسط تعمیرکاران باتجربه و ماهر ما، عیب یابی می شوند و سپس تعمیر می گردند. در صورت بروز هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی ال جی با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید.

68365 021