تعمیرگاه ال جی LG خیابان آزادی

تعمیرگاه ال جی LG خیابان آزادی

تعمیرگاه ما در زمینه تعمیر کلیه لوازم خانگی ال جی LG در خیابان آزادی و محدوده، فعالیت می نماید. خیابان آزادی یکی از قدیمی ترین و مهم ترین خیابان های تهران است که مانند شاهرگی دو عدد از اصلی ترین میدان های شهر (میدان آزادی و میدان انقلاب) را به یکدیگر وصل کرده است. خیابان آزادی از این جهت اهمیت فراوانی دارد که تراکم بالایی از جمعیت را در دل خود جای داده است. وجود یک تعمیرگاه مجاز برند ال جی LG در خیابان آزادی بسیار لازم و کاربردی می باشد.

یکی از اولین کارهای لازم پس از هر نقل مکان و مستقر شدن در یک خانه، پیدا کردن مراکز مورد نیاز و ثبت اطلاعات آن مرکز می باشد. تعمیرگاه لوازم خانگی، یکی از این مراکز می باشد. اگر شما در خیابان آزادی سکونت دارید و از محصولات برند ال جی LG، استفاده می نمایید، ثبت مشخصات این تعمیرگاه مجاز می تواند برایتان مفید باشد.

مزیت های مراجعه به این مرکز تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی LG شامل موارد زیر می باشد

• تعمیرکاران ما از باسابقه ترین و ماهرترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی ال جی LG می باشند.

• تعمیر لوازم خانگی در محل مورد نظر شما در هر نقطه از خیابان آزادی و محدوده، انجام خواهد شد و نیاز به حمل و نقل لوازم خانگی از خانه به تعمیرگاه و بالعکس نمی باشد.

• شما با حضور در محل تعمیر می توانید بر روند تعمیر و استفاده از قطعات نظارت داشته باشید و پرسش هایتان در زمینه های کار با دستگاه یا رفع عیب و ایرادهای احتمالی در آینده را از تکنسین بپرسید.

• تمام قطعه های ارائه شده توسط تعمیرکاران این تعمیرگاه، از قطعات اصل شرکت ال جی LG بوده و از قطعات بی کیفیت و تقلبی استفاده نمی گردد.

• نحوه ارسال تعمیرکاران در سریع ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می باشد.

• نحوه تعمیر در این تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی LG بر اساس خدمات به صرفه و اقتصادی می باشد و تعمیر لوازم جانبی خراب، به جای جاگذاری قطعه نو و کاهش هزینه های اضافی برای متقاضی، اولویت تعمیرکاران ما می باشد.

• وجود یک تیم پشتیبانی در تعمیرگاه ال جی LG واقع در خیابان آزادی، به منظور رسیدگی کمی و کیفی به عملکرد تکنسین و رسیدگی به نظرات و شکایات، به عنوان مرجعی قابل اطمینان برای متقاضی می باشد.

برای ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی ال جی LG و اطلاع از تعرفه و خدمات، با ما تماس بگیرید.

68365 021