تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل

هر ساله با فرا رسیدن فصول گرم و بالا رفتن دمای هوا، نیاز مردم به استفاده از وسایل و لوازم خنک کننده افزایش می یابد. بر همین اساس انواع کولرها و فن ها توسط تولیدکنندگان مختلف ساخته و به بازار عرضه شده اند. با توجه به اینکه ساکنین برخی از مناطق کشور علاوه بر فصول گرم سال، در فصول سرد نیز دمای بالا را تجربه می کنند، نیاز به لوازم خنک کننده حتی در فصول سرد نیز برای آنها وجود دارد.

یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین لوازم سرماساز و خنک کننده، کولرهای گازی می باشند. این کولرها علاوه بر ایجاد سرمایش فوق العاده مطلوب، سبب کاهش رطوبت محیط نیز می شوند که همین امر ساکنین مناطق شرجی را نیز در استفاده از کولرهای گازی مجاب می سازد. همچنین به دلیل برخورداری کولرهای گازی از سیستم کنترل هوشمند، تنظیم میزان سرما از طریق این سیستم به سادگی امکان پذیر می باشد.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (1)

با توجه به نقش منحصر به فرد کولرهای گازی در کاهش دمای محیط و تأثیر فوق العاده آنها در خنک شدن هوا، بروز مشکل و خرابی آنها در گرمای تابستان و همچنین مناطق شرجی می تواند برای افراد بسیار آزاردهنده باشد. در نتیجه لازم است با مشاهده نخستین علائم خرابی و بروز مشکل، به تعمیر و بازگردانی عملکرد آن اقدام نمود.

یکی از انواع کولرهای تولید شده توسط کمپانی ال جی LG، کولر گازی ال جی LG می باشد. در صورت خرابی و یا بروز هر گونه مشکلی در عملکرد کولر گازی ال جی LG لازم است تکنسین های مجرب این برند از کولرهای گازی در جریان خرابی دستگاه قرار گیرند تا بتوانند مشکل را در سریعترین زمان ممکن رفع و رجوع کنند.

مرکز خدمات نصب و تعمیر کولر گازی ال جی LG با استفاده از متخصصین مجرب، بهترین و باکیفیت ترین خدمات تعمیر کولرهای گازی را در محل مورد نظر به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (2)

مشکلات رایج در کولرهای گازی ال جی  LG

از انواع مشکلات رایج در کولرهای گازی ال جی LG  که رفع آنها نیازمند حضور متخصصین ماهر و باتجربه در محل می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

وجود کثیفی و آلودگی بر روی فیلترهای هوای کولر گازی ال جی LG

از مهمترین اجزاء کولر گازی ال جی LG، فیلترهای هوای این سیستم هستند. در صورتی که فیلترها به موقع و به طور منظم تمیز و پاکسازی نشوند، آلودگی آنها می تواند عملکردشان را تحت تأثیر قرار داده و حتی به دیگر قطعات کولر گازی نیز صدمه وارد کند. پس حضور تعمیرکار در محل و بررسی، پاکسازی و در صورت لزوم تعمیر و تعویض به موقع فیلترها جهت حفاظت از عملکرد مطلوب کولر گازی ال جی LG لازم است.

کم شدن میزان سرمای متصاعد شده از کولر گازی ال جی LG

گاهی ممکن است با خروج باد گرم از کولر گازی ال جی LG رو به رو شویم. این پدیده می تواند به دلیل نشتی گاز کولر باشد که فرایند سرماسازی کولر گازی را مختل می کند. در صورت مواجهه با چنین علامتی بایستی در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام نموده و جهت جلوگیری از تعمیم مشکل به سایر قطعات، این مشکل را به موقع رفع نمائیم.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (3)

بروز مشکل در عملکرد فن خارجی

فن خارجی در کولر گازی ال جی LG وظیفه خارج کردن گرما از فضای مورد استفاده  به محیط بیرون را دارد. در صورتی که فن خارجی دچار مشکل و نقص شود، حرارت کمپرسور به میزان قابل توجهی بالا رفته و باعث اختلال در عملکرد کولر گازی خواهد شد. بنابراین لازم است عملکرد فن ها به طور منظم توسط تعمیرکار مجرب در محل چک شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند.

بروز مشکل در برد الکترونیکی دستگاه

در صورتی که برد الکتریکی کولر گازی ال جی LG  دچار مشکل شود، امکان خاموش شدن کولر یا عملکرد خارج از برنامه آن وجود دارد. پس بردها بایستی هر چند وقت یکبار و در فواصل زمانی منظم با حضور تکنسین های حرفه ای در محل  مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم تعمیر شوند.

مشکلات کابل های کولر گازی ال جی LG

اگر کولر گازی ال جی LG به صورت ناخودآگاه خاموش و روشن می شود، ممکن است مشکلاتی در سیم کشی ها باعث بروز این مشکل شده باشند. با توجه به خطرناک بودن سیم کشی های غیراصولی در کولر گازی لازم است این مشکل را بلافاصله به متخصصین مربوطه ارجاع دهید تا جهت بررسی و تعمیر کولر به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند.

ریزش آب از کولر گازی ال جی LG

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی ال جی LG یکی از مشکلات رایج در این نوع کولرها می باشد. در صورت مشاهده این علامت برای رفع مشکل لازم است با کارشناس تعمیر کولر گازی ال جی LG تماس گرفته و مشکل کولر خود را گزارش دهید تا متخصصین باتجربه در محل حضور یافته و مشکل را مرتفع نمایند.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (4)

برفک زدن لوله های کولر

کثیف بودن فیلترها و همچنین کاهش میزان شارژ گاز کولر گازی ال جی LG می تواند منجر به ایجاد برفک بر روی لوله ها گردد. بنابراین در صورت بروز چنین مشکلی لازم است از متخصصین تعمیر کولر گازی بخواهید هرچه سریع تر در محل حاضر شده و به تعمیر کولر گازی اقدام نمایند.

شنیده شدن صداهای نامتعارف از کولر گازی ال جی LG

از مشکلات کولر گازی ال جی LG می توان به بروز صداهای ناهنجار آن اشاره کرد. ممکن است علت شنیده شدن این صداهای غیرمعمول از فن یونیت داخلی کولر گازی ال جی LG و یا از عدم بالانس بودن فن یونیت خارجی این دستگاه باشد.

همچنین لقی در پایه های کمپرسور کولر نیز می تواند علت بروز این صداهای غیرعادی شود. در هر صورت برای رفع مشکل لازم است کارشناس مجرب تعمیر کولر گازی ال جی در محل حضور یافته و با شناسایی و تعمیر قطعات، مشکل را مرتفع کند.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (5)

روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی

در صورتی که کولر گازی ال جی LG شما روشن نمی شود، ممکن است ترموستات و کنترل دچار مشکل شده باشند. اگر بررسی این موارد به رفع مشکل کمکی نکرد، با متخصصین تعمیر کولر گازی ال جی تماس بگیرید تا با حضور در محل مشکل را رفع نمایند.

عدم کارکرد فن پنل داخلی کولر گازی ال جی LG

در صورت عدم کارکرد فن پنل داخلی کولر گازی ال جی LG ابتدا فیلترهای هوا را مورد بررسی قرار دهید  و مسدودی آن را رفع نمائید. در صورت مشاهده برفک روی لوله ها و یا سرماساز، ابتدا صبر کنید تا یخ آب شود. در صورتی که باز هم با عدم کارکرد فن مواجه شدید، به احتمال قوی رله فن و یا موتور فن دچار آسیب شده است. در این شرایط لازم است با تماس و حضور کارشناس مربوطه در محل، تعمیر و یا تعویض قطعات جهت بازگردانی عملکرد دستگاه انجام شود.

تعمیر کولر گازی ال جی LG در محل (6)

با توجه به اینکه تعمیر کولر گازی امری کارشناسانه و تخصصی محسوب می شود، در صورت بروز هر گونه مشکلی در عملکرد کولر گازی ال جی LG می توانید با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما در مرکز تعمیر کولرهای گازی ال جی تماس گرفته و از خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، گزارش خرابی و چگونگی ارائه خدمات این مرکز در محل مورد نظر شما، کافی است با شماره های مندرج تماس حاصل فرمائید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68365 021